Tri na stranku

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Tue May 2 14:08:59 CEST 2000

On Sat, 29 Apr 2000, Jiri Kubicek wrote:

> Dobry den!
>
> Pred casem jsem si udelal vlastni styl na tisk A-V postovnich poukazek.
> Pekne po jedne je to tisklo. Ted mam ale novou tiskarnu a tam smotna
> sloznka nevleze - musi byt na A4 archu po trech. Da se nejak udelat, aby
> mi lezly potisteny vsechny tri nebo musim ten styl prepsat a doplnit o
> dalsi dve slozenky a vsechny koty prepocitat?

Muzete pouzit nejaky ovladac na urovni DVI (dvi2dvi, autor Peter Sagatzki,
dvidvi tusim od Thomase Rockickiho a take to umi asi dvidot a dvihplj)
nebo pstops, kde muzete 3 stranky dat s ruznymi posuny na jeden papir.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/