MusixTeX - noty s tramcem

Slavek Zmek slavek at ml150.uvho.fce.vutbr.cz
Fri Mar 31 07:54:22 CEST 2000

Dobry den!

> 	Nevim, jestli to dobre chapu, ale mohly by pomoci
> "non spacing notes" a "shifted non spacing notes" hned v druhe kapitole
> manualu (2.5). Tyto noty se vetsinou totiz tisknou vedle - vpravo nebo vlevo.
>
> --Zdenek <pytela at phil.muni.cz>

Asi jsem to opravdu popsal spatne nebo jsem to v tom manualu nenasel. Dekuji
za odpoved, zkusim to popsat jeste jednou ...

Potreboval bych mit za sebou noty spojene treba hornim osminovym tramcem.
Prvni nota (nebo posledni) by vsak byla jine hodnoty nebo mela vlastni
nozicku dolu. Asi nejak takhle:

\NOtes \zhl \ibu..{nejaka znacka, aby ta pulova byla zapojena do tramce
nozickou nahoru} \qb..{dalsi tri noty}

		Dekuji moc
				Slavek Zmek