Jen maly detail k hymna.jpg

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Thu Mar 30 16:27:17 CEST 2000

On Thu, 30 Mar 2000, Stepan Potocky wrote:

> Abych pravdu rek, notovy zapis jsem videl naposledy nekdy pred 10 lety. Ja
> pouze "tupe" kopiruji textovou verzi zpravodaje a netroufam si tam delat
> zadne zasahy.
> Jak ale koukam do dokumentace k MusicTeXu, nikde tam tuto volbu nevidim,
> kazdy radek zacina stejne.

MusicTeX neznam, pouzival jsem jen MusixTeX a pokud si pamatuji, takova
moznost tam je. Dospel jsem ale k nazoru (mozna nespravnemu -- nejsem
hudebnik), ze se trochu lisi lisi narodni zvyklosti. Na nektere veci jsem
se ptal i hudebniku a dozvedel jsem se, ze to zalezi na tom, jak to citi
skladatel...

> 				Stepan

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz