Desatinna ciarka

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Mon Mar 13 14:16:18 CET 2000

Riso Balogh pise:
>neviete mi poradit, ako zapisovat desatinne cisla v matematickom
>rezime v LaTeXu? On totiz (podla mna) chape ako oddelovac desatinnu
>bodku, nie ciarku. Rozdiel je jasne viditelny:

Odpovedi najdete ve FAQ i v archivu teto konference. Jen strucne:

a)  jednotlive pripady: 3{,}1415

b)  globalni nastaveni: \mathcode`,="002C
    a pak psat 3,1415

c)  premapovani tecky na carku \mathcode`.="002C
    a pak psat 3.1415

Antonin Strejc

Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938