Zahlavi stranky, fancyheadings?

Jozef Cierny cierny at intrak.tuke.sk
Mon Mar 6 20:16:13 CET 2000

Zdravim!

To makra sa vola: fancyhdr

>This is the new version of fancyheadings. It is called fancyhdr to be
>compatible with certain so-called "Operating Systems", a replacement for
>fancyheadings.

Uvediem par prikazov...podrobnejsie najdete v prislusnej dokumentacii, v
cslatex pre RH6.0 je subor fancyhdr.dvi, su tam celkom dobre priklady, ale
neviem, ci to bude robit, co potrebujete. Pouzil som to zatial len raz.

\usepackage{fancyhdr}                         % dufam jasne :-)))

\lhead{\bf\it FEI KEMT}                       % lava strana hore
\chead{\bf\it VKZF}                           % stred hore
\renewcommand{\rightmark}{{\bf\it \thepage}}  % bez nastavovania pouzije
\renewcommand{\leftmark}{{\bf\it \thepage}}   % vlastny styl, tak som to
                                              % trochu prenastavil
\lfoot{}\cfoot{}\rfoot{}                      % v tomto pripade prazdne
                                              % lava, prava a stredna cast
                                              % dole

\pagestyle{fancy}                             % no a vlastne pouzitie...

Nehovorim, ze je to najelegantnejsie, ale funguje :-)

				XXr at sT!Tc0_23

MATLAB rulez...U2 rulez...Linuz rulez...TeX tiez :-))