prevod html to ps

sKIm xspace03 at fest.stud.fee.vutbr.cz
Mon Mar 6 11:54:33 CET 2000

On Mon, 6 Mar 2000, Stepan Potocky wrote:

> Netscape -> Print -- to file. Tedy musite mit nejakou PS tiskarnu.

OK to jsem zkousel - ale cestina mi v tom nejde
kdyz to hodim do ascii tak je to v pohode - ps je korektni

potom jsem zkousel html2ps - melo by to umet kodovani - coz se mi
nepodarilo.
Kdyz dam prevod z ascii html tak zase nejde s tim souborem pracovat s
psutils.

mike

Michal Spacek student of fee VUT Brno Debian user, TeX user
 e-mail: xspace03 at stud.fee.vutbr.cz   http://www.purk.skm.vutbr.cz/~spacek4
 ICQ: 21576402                        http://bob.purk.skm.vutbr.cz/~mike
				      http://www.stud.fee.vutbr.cz/~xspace03