GuitarTeX - problem pri preklade laTeX-om

Frantisek Repkovsky repkovsk at intrak.tuke.sk
Fri Mar 24 13:11:59 CET 2000

Zdravim,

neviem ci som sa obratil na tu spravnu konferenciu, ale hadam ano :)
(ak nie prosim o nakopnutie na inu adresu)
Mam takyto problem s GuitarTeX-om:
Skusal som prekladat testovaci subor prilozeny v dokumentacii ku GuitarTeXu:
sled prikazov:
	guitartex test.tex 		--> vznikne tex subor temp.tex
	cslatex temp.tex
a tu sa objavila chyba
	! Undefined control sequence.
	l.1 \halign{#\hfil\quad\quad&#\hfil\cr  & \klein
	                                                 \cr  \klein \verb| 1| \gros...
neviem co s tym, postupoval som presne podla dokumentacie k guitarTeXu. Ma s
tym niekto skusenosti? Prosim o radu

mam distribuciu pod Linuxom - tetex-0.9cs-7
 --

   Franti¹ek Repkovský

  ¹tudent FEI TU Ko¹ice
 repkovsk at intrak.tuke.sk