Ceske ISO 8859-2 fonty

Matej Cepl CeplM at seznam.cz
Thu Mar 9 15:23:15 CET 2000

Dobry den,

minuly rok jsem se na tomto listu dostal na tema ISO Latin-2 fontu.
S Petrem Olsakem jsme se dopracovali k tomu, ze Type1 fonty
sirene spolu s CSTeXem (a tetexem-cs) maji zmrseny encoding
vector. Vzhledem k tomu, ze TeX se o nej stejne nezajima, tak to je
jedno. Potreboval jsem ale (kvuli pokusum s loutem) korektni Type1
fonty a ptal jsem se po nich.

Nakonec jsem si ze zoufalstvi zacal tvorit nejake fonty sam, abych ve
chvili kdy jsem skoncil, zjistil, ze nekdo uz neco takoveho udelal a
vystavil prislusne RPMky na Internet. Linux jsem tehdy jeste nemel,
takze jsem o ne nemel zajem, a ve viru ponekud kvapneho
stehovani z prace jsem prisel i o muj vytvor.

Kdyz se ted dostavam do stejne situace, nepodarilo se mi ty RPM
najit. Mohl by mi nekdo hodit URL?

				Dekuji
								Matej Cepl