eqnarray

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Thu Jun 15 10:51:44 CEST 2000

"Ing. Jaroslav Antoš" píše:

> Dobry den
> Mam drobny problem, pouzil jsem prostredi eqnarray
> nasledujicim zpusobem (jeden radek):
>
>   \begin{eqnarray}
>     X^+ + Y^- + Z & \rightarrow & XY + Y^*
>   \end{eqnarray}
>
> Vse bez problemu. Avsak chci-li rovnici rozdelit na
> vice casti jako napr. takto:
>
>   \begin{eqnarray}
>     X^+ + Y^- & + Z & \rightarrow & XY + Y^*
>   \end{eqnarray}
>
> napise mi TeX chybovou hlasku: Missing $ inserted.
>
> Poradi mi nekdo, kde delam chybu?  Predem moc dekuji.

Dobry den.
Okoli eqnarray ma jen tri sloupce, tj. dva ampersandy.
Doporucuji pouzivat balik amsmath, ktery nabizi radu
okoli, ktera maji mnohem vetsi moznosti a jsou lepe osetrena
nez eqnarray. Vas problem by resilo okoli align nebo alignat
a jejich modifikace. Dokumentace obsahuje radu ukazek.
Zdravi
        Jaromir Kuben