No subject

zakarias at post.cz zakarias at post.cz
Fri Jun 9 07:11:19 CEST 2000

Dobry den vsem.

Jeden kolega napsal:

> 1) Je tydy napsan konvertor (v TeXu)  LaTex > HTML
>    (funguje tam podpora cestiny)?
> 2) Kde se to da ztahnout?

Kompletni konvertor v TeXu napsan neni.
V praci jsem jen chtel ukazat, jak by to bylo
mozne udelat. Najde se nejaky dobrodruh, ktery
se do toho pusti?

Pokud si chcete vyzkouset efekt TeXove konverze
na vlastnim pocitaci, stahnete si zazipovane
prilohy (viz stranky PMT) a podle textu prilohy je
prozente TeXem. Konverze rozeznava asi pouze
ctyri prikazy LaTeXu (\\begin, \\end pro prostredi
quotation a document, \\documentclass, \\em),
postacujici pro uvedeny LaTeXovy soubor. Za pouziti
principu uvedenych v PMT by nebyl problem deklarovat
rozsireni konverze.

Osobne jsem takto prevedl plainTeX -> HTML (text PMT)
a usetrilo mi to HODINY rucni prace. Pokud mate
vlastni makra v plainu, ktera dobre strukturuji
dokument, neni to problem. Pouze misto druhe faze
konverze zminovane v PMT jsem pouzil filtr csdvi2tt
kvuli znacne velikosti vysledneho LOG souboru,
generovaneho prvni fazi.

Ivos

(PS: PMT = Prekladove moznosti TeXu,
     viz freeweb.coco.cz/zakarias/pmt.htm.)