Zverejneni DP: Prekladove moznosti TeXu

zakarias at post.cz zakarias at post.cz
Mon Jun 5 14:58:48 CEST 2000

Dobry den priznivcum TeXu.

Oznamuji vsem pripadnym zajemcum, ze jsem pred
chvili vyvesil na sve stranky kompletni text
sve diplomove prace `Prekladove moznosti TeXu\'.

Prace je z lonskeho roku, psal jsem ji na PEF
MZLU v Brne pod vedenim ing. Rybicky (ktereho
timto srdecne zdravim). Snad bude text jeste
aktualni.

O cem ze to je? Rozebiram moznost konverze mezi
formaty LaTeX a HTML za vyuziti vyhradne algoritmu
zabudovanych v TeXu, z hlediska obecneho i
praktickeho, obema smery. Na jedne strane TeX jako
filtr, ktery precte LaTeX a vypadne HTML. Na druhe
strane HTML (SGML), ktere lze prohlednout v DVI
prohlizeci. Praktickemu rozboru predchazi obecna
cast, ve ktere rozebiram obecne aspekty textovych
souboru, textovych formatu a formatove konverze, take
podavam strucny popis HTML, LaTeXu a principu TeXoveho
prekladu (to ale urcite vsichni znate).

Rad uvitam veskere komentare a pripominky.
A nakonec to hlavni, adresa:

  http://freeweb.coco.cz/zakarias/pmt.htm

Prace je dostupna tez jako PDF.

Prijemne cteni a TeXovani.

Ivos

IJ--Dalov 29--Sternberk--78501--CR
e-mail: zakarias at post.cz
http://freeweb.coco.cz/zakarias/

Co nasleduje, je reklama,
s niz nemam nic spolecneho.

 Vas partner v oblasti internetovych sluzeb - Globe Internet:
 *** http://GLOBE.CZ