Asymetricke sloupce

Michal Kubecek kubecekm at crs-net.cz
Thu Jul 13 19:19:49 CEST 2000

> nasmeruje mi nejaka dobra duse, jak vysadit dvousloupcovou sazbu, ale tak
> aby nebyly ony sloupce symetricke, t. j. nekterym znich rici ze maji
> pevnou sirku. Zkousel jsem mulitcol.sty, ale nejak mi to z toho nenapadlo,
> reseni v plainu take vitano.

Obavam se, ze nejake automaticke reseni bude znacne problematicke. Reseni
dvousloupcove sazby, at uz pres vsplit nebo pres output rutinu totiz sazeji
na sirku sloupce a potom upravuji vznikle vboxy. Jinak receno, v okamziku,
kdy se konecne dozvite, kde doslo ke zlomu stranky (resp. prechodu na dalsi
sloupec), uz musite mit nutne odstavec, kde se to stalo, rozlamany na radky.
Snad jedine pokud byste byl schopen zaridit, ze k prechodu na novy sloupec
dojde vzdy mezi odstavci, pak by se s tim dalo neco delat.

                                                              Michal Kubecek