Nepresny BoundingBox

Anton Surda fyzisurd at nic.savba.sk
Mon Jan 31 15:59:48 CET 2000

On Mon, 31 Jan 2000, Karel Horak l.209 205 wrote:

> Ja myslim, ze je nekde nejaka mylka.
> Existuje moznost (a to napr. tiff2ps z tiffu, ktery ulozim pri
> skenovani, opravdu dela) mit BB az na tri desetinna mista. Nektery
> software dokonce vklada dvoji informaci: Celociselny BB pod
> BoundingBox a presne udaje jako ExactBoundingBox. Problem tedy asai
> je ve zdroji obrazku, je-li ulozena informace o BB chybna, nemuze nic
> udelat dobre ramecek.

Isteze, problem je v zdroji obrazku. Navrhnuty postup napriek tomu urobi
dobry ramcek i ked za cenu straty malej casti obrazku.

Vacsina softwaru zial dvojitu informaciu nevklada. Samozrejme jedinou
vyhodou navrhnutej modifikacie je jeho rychlost. V texovom zdroji napisem
napr. \input opravaepsf, kde v subore opravaepsf.tex je uz uvedene makro.

Pri Vasom postupe musim previest kazdy obrazok do tiffu a potom pomocou
tiff2ps do eps.

Zdravi

Anton Surda