Obrazky v PDF

Pavel Satrapa Pavel.Satrapa at vslib.cz
Fri Jan 14 07:50:16 CET 2000

> Jakou verzi Distileru a v jakem systemu mate? Ja mam verzi 4.0 v
> anglickych Windows 98, pocitac ma Pentium 150 MHz, 32 MB RAM, na HD nemam

Verze 3.0 v ceskych MS Windows 98. V puvodnim dopise jsem se vyjadril dost
zjednodusene a zrejme i nepresne. Nedojde ke zhrouceni Distilleru, jakozto
programu. Ale na druhe strance zahlasi

Error: rangecheck; OffendingCommand: show

a nevyrobi zadny vystup. Pritom GhostScript ani zadna z tiskaren se nezda
mit s danym PostScriptem problemy.

Jeste jednou dekuji za vsechny rady a preji vsem pekny vikend

 Pavel Satrapa                    Technical University of Liberec
 E-Mail: Pavel.Satrapa at vslib.cz   Dept. of Information Technology
 Phone:  +420-48-535-2385         Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +420-48-535-2229         Czech Republic