Obrazky v PDF

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Thu Jan 13 11:54:21 CET 2000

> S pdftexem jsem mel bohuzel zasadni problem s vektorovymi obrazky. Vyrabim
> je v Adobe Illustratoru 8 a ukladam jako EPS. Konverze epstopdf nefunguje,
> takze jsem obrazek ulozil jako PDF primo v Illustratoru. Kdyz jsem
> jej vlozil do dokumentu, vyrobil pdflatex nekorektni vystup -
> Acrobat Reader na strance s obrazkem ohlasil chybu a nic nezobrazil.
> Zkousel jsem do nej nacist samotny obrazek, jestli neni problem v nem, a
> ten byl v poradku. Zkousel jsem takto prechroupat i rastrovy obrazek. Ten
> se sice v dokumentu zobrazil, ale byl uplne sejdrem.

A co zkusit EPS vystup z Illustratoru prevest na PDF Distillerem a ten
pak teprve nacitat do pdftexu? Samozrejme pokud mate Distiller.
Je totiz otazka, jaky a v jake kvalite je ten primy vystup z Illustratoru
do PDF. Podle toho, co licite, tam nejaky problem je.
Pokud mate nainstalovany Adobe Acrobat, tak ten primy vystup z Illustratoru
do PDF zrejme znamena, ze jako tiskarnu volite PDF (prislusna polozka se
do seznamu tiskaren prida pri instalaci Acrobatu - tusim se to jmenuje
PDFWrite). To ale neni Distiller a vysledek by mohl byt odlisny.
Pokud Acrobat nemate, zrejme ma Illustrator nejaky vlastni prostredek na
vystup do PDF.
Mam dojem, ze jsem nekde v dokumentaci k Acrobatu videl, ze vystup
z Distilleru by mel byt nejkvalitnejsi.
Zdravi
        Jaromir Kuben