Velikost pisma v \section ?

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue Jan 4 15:22:35 CET 2000

> Zdravim vsechny,
> mam dva, mozna banalni dotazy :

Dobry den.

> (1) Potreboval bych zmenit velikost pisma v nazvu kapitoly v LaTeXu na
>   stejnou velikost jako obycejny text. Pouzivam article.
>   \section{\normalsize Introduction} zmeni jen text, ale ne cifru

Nejlepsi je prekopirovat definici \section z article.cls do sveho souboru,
zmenit \newcommand na \renewcommand a dat pryc \Large.
Musi se to obalit prikazy \makeatletter a \makeatother.
Asi by to chtelo uzpusobit i nejake mezery. Tusim, ze to popisoval p. Wagner
v nektere LaTeXove kucharce.

> (2) Pri sazeni literatury pri viceradkovych polozkach bych potreboval
>   odstranit predsazeni prvni radky (resp. odsazeni ostatnich radek)
>        [1] K. Kucera ...
>                 edice OKO ...
>    -----
>       chtel bych
>        [1] K. Kucera ...
>            edice OKO ...

To mi neni jasne, takhle to standardne funguje, predsazene je jen cislo
v zavorkach. Mate spravne nastaveny povinny parametr
u \begin{thebibliography}{nejsirsi polozka}? Jestli mate cisla napr. do
99, staci dat libovolne dvojciferne cislo, v cm fontech jsou vsechny
cislice stejne siroke.

Zdravi
       Jaromir Kuben