gsview pro Dos

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Mon Jan 3 14:08:24 CET 2000

On Mon, 3 Jan 2000, Martin Osovsky wrote:

> Dobry den,
>   experimentuji ted trochu s dvips, ale disponuji pouze msdosem, takze si
> nemohu dobre overit vysledky sveho snazeni, kdyz nemam vhodny previewer nba
> postscript. Nevite nekdo, kde sehnat dosovsky ghostview (jsem se naprosto
> jist ze existuje)?

Podivejte se na CTAN, je tam Ghostscript pro vsechny systemy, snad je tam
i ten DOSovy. Taky jsem pred mnoha lety mel jen DOS a zkousel jsem na nem
GS provozovat, ale tehdy mi GS velmi casto padal a nedalo se s nim moc
pracovat -- ale mozna to od te doby uz vylepsili...

e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/