gsview pro Dos

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Mon Jan 3 13:28:29 CET 2000

Martin Osovsky wrote:

> Dobry den,
>   experimentuji ted trochu s dvips, ale disponuji pouze msdosem, takze si
> nemohu dobre overit vysledky sveho snazeni, kdyz nemam vhodny previewer nba
> postscript. Nevite nekdo, kde sehnat dosovsky ghostview (jsem se naprosto
> jist ze existuje)?

Hm, tim si tak jist nejsem. GhostView je okynkovy front-end
pro GhostScript, a nevim, co by tomu melo v MS-DOSu odpovidat.
Mozna nejaky front-end pro DOS opravdu existuje, dalo by se
na to asi i upravit MNU pana Olsaka, ale nezda se mne to
jako dulezita vec.

Na prohlizeni .PS a .EPS souboru pod DOSem Vam staci samotny
GhostScript, a ten je urcite na CTANu, i pro DOS.

                                         Lubos Kloc