PDF a fonty

Ing. Richard Balogh BALOGH at nov1.kar.elf.stuba.sk
Wed Jan 26 10:54:23 CET 2000

Dobry den,

pokusam sa urobit .pdf vystup z LaTeXu a mam v tom cim dalej vacsi
chaos. Ak mi pomozete pochopit, budem vdacny.
Je to jednoduchy textik, pouzivam pismo Helvetica Narrow, tak ako
je nachystane v starsej distribucii cslatex-u pre DOS (s MNU).

Ak pouzijem konverzny program dvipdfm.exe tak vysledny
.pdf je vyborny ak si ho pozeram v GsView32, ale zufaly ak ho pozeram
cez Acrobat Reader.

Ak pouzijem na preklad nie LaTeX ale pdflatex.exe, vysledny .pdf
je vyborny aj v Acrobat Reader aj v GSView.

Neviet mi poradit preco? Skusal som si citat o fontoch v Spravodajoch,
ale mam z toho cim dalej vacsi zmatok. Hladal som aj v dokumentacii
k Acrobatu a pokusal som sa nieco prepisovat v subore AdobeFnt.lst,
ale bezvysledne. Zda sa, ze aj Ghostscript (a s nim aj GSView) aj
Acrobat maju svoje adresare so subormi .pfb a .pfm, takze asi problem
bude tam, ale to nevysvetluje, preco dvipdfm a pdflatex davaju iny
vysledok.

Dakujem za odpoved,
                    Riso Balogh