Problemy s TeX Live 4

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Wed Jan 5 17:22:58 CET 2000

Dobry den,
nainstaloval jsem kolegum TeX Live 4 v anglickych Windows NT 4.0
(ServicePack 6). Vse se zda funkcni az na jednu vec: kdyz se z WinEdt
pusti DVI prohlizec a pak se z nej vyskakuje, ohlasi to chybu "Fail saving
options". Zrejme nasledkem teto chyby se neuschova nastaveni tiskarny a
pri kazdem tisku se to musi delat znovu. Muze mi nekdo poradit, cim je to
zpusobeno?

Take se kdysi psalo o tom, ze v nejakem souboru je dvojtecka misto
stredniku a ze seznam zjistenych chyb je nekde na WWW. Muzete mi sdelit
URL?

Predem dekuji.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz