svazane section

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Mon Jan 3 14:12:06 CET 2000

On Fri, 31 Dec 1999, Milan Zajmhek wrote:

> Dobry den,
>
> Je zde nejaka dobra duse, ktera by poradila jakym zpusobem dosahnout
> toho, aby v jednom oddilu \section nedoslo k zalomeni stranky
> respektive, aby k zalomeni stranky mohlo dojit pouze pred \section .
> Typicky priklad (zpevnik, kucharka, navod) - jde o to, aby ctenar nebyl
> nucen otacet stranku prave ve chvili, kdy ma ruce plne kytery, testa
> nebo lepidla.

Zkuste nastavit \interlinepenalty na 10000 -- to by melo zakazat vsechny
strankove zlomy. Ke strankovemu zlomu pak dojde pouze tam, kde uvedete
prislusny pozadavek explicitne. \section v LaTeXu pravdepodobne vklada
zapornou penaltu do hlavniho seznamu (nepamatuji si to uplne presne),
takze pred \section bude strankovy zlom povolen.

> S diky
>
> Milan Zajicek

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz