Mezery mezi radky

Zuzana Popelkova xpopelk at fi.muni.cz
Thu Feb 17 11:25:18 CET 2000

On 16 Feb 2000, Petr Olsak wrote:

> Jak mate nastaveno \baselineskip, \lineskip a \lineskiplimit?

Nijak, cili predpokladam default. Ale i kdyby, nepokazila by se mi
meziradkova mezera jenom _nekde_, ne? Tento problem se vyskytne jen pri
sazbe velkym pismem (css17) na normalni A4.

> To bude asi tim, ze TeX se chova stejne na jakemkoli operacnim systemu. Je
> zajimave, za stale existuji Tomasove, kteri tomu neveri.
Ale ja nejsem neverici, ja jsem se jenom chtela vyhnout otazkam typu jak
mate nastaveno to a ono, pouzivate fonty takove a makove... Priste to
zkusim lepe zformulovat. Bohuzel mi nepomolha ani rada Tomase Haly,
pouzivam prepinani {\jedenfont text\par}{\druhyfont text\par} a stejne se
to deje.

                                             Zuzana Popelkova
                                             xpopelk at fi.muni.cz