csTeX v Debiane 2.1

Pavel Hanak hanak at brailcom.cz
Mon Feb 14 19:53:53 CET 2000

>>>>> "ER" == Erik Rakovsky <RAKOVSKY at fns.uniba.sk> pise:

Dobry den.

    ER: taka otazka do plena...  skusali ste rozchodit csTeX v tej
    ER: distribucii Debian 2.1 co vyplodil ComputerPress?

Mala oprava. Prislusnou distribuci ,,vyplodila`` Ceska nadace pro
podporu free softwaru, ComputerPress byl jen vydavatel.

    ER: aj vam to nejako... nechodilo?

Chodilo.

    ER: (teTeX bez csTeXu chodi, s tym, ze treba
    ER: manualne vygenerovat latex.fmt) ak ste to rozbehali s tym, co je
    ER: na tych CD, tak mi prosim vas poradte, pretoze bud mam lokalnu
    ER: slepotu, alebo spravne tusenie, ze s tym, co tam je, sa mi
    ER: napr. cslatex.fmt vygenerovat jednoducho nemoze dat

Prilis malo popisujete Vas problem, prip. postup, jakym jste cstex
instaloval.

Format cslatex.fmt se negeneruje rucne, ale jeho vygenerovani zajistuje
postinstalacni skript prislusneho deb baliku. Postup je asi nasledujici:

  dpkg -i <cesta_k_souboru>/cstexfonts*.deb (nepisi presny nazev
                                            souboru, protoze si
                                            ho z hlavy nepamatuji)

  dpkg -i <cesta_k_souboru>/csplain*.deb
  dpkg -i <cesta_k_souboru>/cslatex*.deb

a pripadne jeste

  dpkg -i <cesta_k_souboru>/cspsfonts*.deb
  dpkg -i <cesta_k_souboru>/cspdftex*.deb

S pozdravem

--
Pavel Hanak