Odstraneni cestiny

Jiri Osoba osoba at jablotron.cz
Wed Feb 9 09:46:33 CET 2000

Od: David Kuzela <kuzela at MBOX.VOL.CZ>

>To se pozna pravoverny TeXista :-). Take bych to resil dvoupruchodove, ale
>pomocny soubor bych prevedl pomoci specializovane utility (na linuxu treba
>cstocs).

To by taky slo, ale je to nepohodlne a musi se na to pamatovat - je lepsi,
kdyz to dela TeX sam.

>Pokud ale mate vytvorene funkcni makro, ktere tohle umi, mohl byste ho
>prosim nekde vystavit?

Radeji ne, je velmi jednoucelove a priserne napsane pro potrebu sazby
diplomky me zeny.

Princip je v tom, ze se nadefinuji aktivni ceske znaky

\catcode`\<z_s_hackem>=\active\def<z_s_hackem>{z}

cimz dojde k odakcentovani. DAle je treba predefinovat prikazy ulozene v
.toc tak, aby vytvarely \pdfbookmark a nacist .toc. Pak vratit akcentovane
znaky zpet na kategorii pismena.

Lepsi by ale bylo udelat cely odkaz v UNICODE, protoze tam mohou byt vsechny
ceske znaky. Vcera jsem na toto tema komunikoval s Han The Thanhem a
dozvedel jsem se, ze balik hyperref pro LaTeX to nejakym zpusobem podporuje,
takze inspiraci je mozno hledat tam.

Jiri.