pdf

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Tue Feb 8 13:47:57 CET 2000

On Tue, 8 Feb 2000, Axer wrote:

> Dobry den.
> Mam jeden problem s prekladem do formatu PDF. Prekladac pdfltex.exe hlasi,
> ze nemuze najit soubor  czech.ldf  Na domovske strance CSTUGu jsem ho
> nenasel. Nevite jak tento problem resit?

Dobry den,

doporucuji si precist ftp://math.feld.cvut.cz/pub/cstex/doc/prvni.pdf
"Prvni setkani s TeXem". Dozvite se, ze je treba rozlisovat mezi
Babelizovanym LaTeXem a CSLaTeXem. Vy spoustite ve sve implementaci zrejme
Babelizovany LaTeX, ktery neni prilis CSTUGem podporovan. Asi tak bych si
vysvetlil, ze jste o nem nic na strance CSTUGu nenasel. Domnivam se, ale,
ze ruznymi prohledavaci, ktere jsou i na strance CSTUGu, by asi bylo mozne
ten zpropadeny czech.ldf najit. Ja osobne jsem ho ale nikdy nepotreboval.

Petr Olsak