Tisk na HP LaserJet 5L

Miroslav Broz mira at sirrah.troja.mff.cuni.cz
Fri Feb 4 17:35:39 CET 2000

Dobry den,

On Thu, 3 Feb 2000, Ladislav Dobias wrote:

> Dobry den,

> Nekdo mi rikal, ze to muze byt pameti - 5L ji ma asi malo...

Skutecne to je timto, sehnal jsem tiskarnu 6L a slo to bez nejmensich
obtizi...

> EPS prevedete do PDF pomoci epstopdf (nebo pokud je to
> bitmapa, tak pouzijte primo TIF ci PNG ci JPG). epstopdf je
> napr. na
>   http://www.tug.org/applications/pdftex/

To jsem jiz predtim udelal a mam ten dokument i v PDF, ale nevim, jak
potom udelat 2 stranky A5 na A4 (na PS pouzivam pstops). Zbeznym
nahlednutim do pdftexman.pdf jsem nic nenasel, acrobat pod Linuxem to
neumi (?) a nic podobneho pstops pro pdf neznam. Pokud prevedu vysledny PS
(2A5 na A4) do PDF, je ten dokument 4x delsi, nez ktery vytvori pdftex
(nepouzivaji se totiz PNG ale EPS obrazky).

> Zdravi
> Lada Dobias

Zdravi a za radu dekuje Mirek Broz