K uvozovkam. Bylo: Re: nemam rad Spanely

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Thu Feb 3 15:03:36 CET 2000

On Thu, 3 Feb 2000, Cejka Rudolf wrote:

> Obdrzel jsem dva navrhy na reseni. Rozhodne nemuzu delat mluvciho
> programatorske komunity, takze se jen pripojuji k hlasovani se
> svymi osobnimi nazory:
>
> 1) Varianta nutnosti pouzivani \csprimeson ... \csprimesoff se mi nelibi
>    a osobne ji za prijatelnou nepovazuji.

Na takovych makrech bylo v minulosti nejlepsi to, ze si je uzivatel mohl
podle vlastniho uvazeni vypinat a zapinat. Vubec by mi nevadilo, kdyby
czech.sty obsahoval \csprimeon i \uv pripadne dalsi moznosti, ktere by se
navzajem snasely a kazdy by si vybral to, co se mu nejvice libi.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/