K uvozovkam. Bylo: Re: nemam rad Spanely

Karel Horak l.209 205 HORAKK at MATH.CAS.CZ
Thu Feb 3 14:50:01 CET 2000

> Takto to pouzivam od te doby, kdy se to na chvili objevilo v jedne verzi
> czech.sty a jsem s tim spokojen a tudiz bych byl take pro navraceni teto
> upravy do standardu. Navic to umoznovalo \testquotes a hned jste vedeli,
> ze jste nekde zapomneli ukoncit citaci a nemichalo se vam to s jinou
> zapomunutou }. A prevod textu z jinych editoru byl pak po teto strance
> zcela bezproblemovy, zadne dodatecne upravy.

Jeste bych dodal, ze se to da docasne (treba pro rychlou
prvni korekturu textu, ktery ma jeste daleko k dokonalosti a ktery
dostanete k prvnimu zpracovani, kdy se jeste nevyplati vychytavat
vsechny chybejici uvozovky) udelat i tak, ze podle kontextu se sazi
leve ci prave uvozovky (takze autorovi nemusite vysvetlovat, ze se
uvozovky pravidelne stridaji a ze je jeho chyba, ze mu jich tam tolik
chybi).

Karel Horak