Nemecke deleni

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Tue Feb 1 13:48:55 CET 2000

On Tue, 1 Feb 2000, Tomas Hala wrote:

> Dobry den,
> potrebuji spravne zalomit nemecky text. Nastavil jsem \language=1
> a nic. (Latex 2e, pro Dos)  Neni potreba nekde pridat nejaky soubor?

Urcite bych nepouzival \language=1, protoze nikde neni receno, ze nemcina
bude mit prave takove cislo. Ve formatu je k tomuto ucelu obvykle
vyhrazeno makro \german. Krome toho si myslim, ze standardni cslatex
nezavadi vzory deleni pro nemcinu. Je nutno vygenerovat novy format. Pokud
se mylim, omluvte me. Ja totiz bezne sazim v mnoha ruznych jazycich, a
proto jsem si vygeneroval jine formaty.

e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/