Zahadne zmizeni cestiny

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Tue Feb 29 18:16:32 CET 2000

dobry den,
narazil jsem na velmi podivne chovani cslatexu z TeXLive 4 ve Windows NT.
Presneji receno, instaloval jsem to kolegovi, podle rady jsem vymenil
nejakou davku, aby WinEdt spoustel cslatex a vse chodilo. V dokumentu bylo
\documentclass[12pt]{book} i \usepackage{czech}. Dokument se spravne
zobrazil cesky. Udelali jsme upravu nekde na desate strane a pri dalsim
prelatexovani doslo k chybe: nedefinovany \select at language. Overil jsem,
ze se pouziva czech.sty z adresare ...../csplain, nikoliv babelovsky.
Totez se kolegovi stalo i s jinym dokumentem -- mnohokrat sel prelatexovat
bez chyby a najednou od jisteho okamziku cestina zmizela. Mate nejaky
napad, co se s tim da delat?

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/