dostupnost Zpravodaju CSTUG (bylo: Re: Obtekani v Plainu)

Petr Sojka sojka at informatics.muni.cz
Mon Feb 14 16:42:54 CET 2000

On Thu, Feb 10, 2000 at 08:02:23AM +0100, Petr Sturc wrote:

>  Makro jsem si stahnul, ale s jeho pouzitim mam potize (zmineny
>  Zpravodaj nevlastnim, BTW nevite v jestli v nektere prazske
>  knihovne jsou dostupne?).

Kazdy kolektivni clen dostava nejmene tri vytisky Zpravodaje;
ti, co maji svou knihovnu do ni vesmes alespon jeden vytisk davaji.
Myslim, ze v Karline na MFF (Sokolovska) nebo v MU CSAV byste mohl uspet.

Od cca 1996, kdy Zpravodaj dostal ISSN, je rozesilan jeho
povinny vytisk do cca desitky hlavnich knihoven v CR/SR.

S pozdravem
Petr Sojka