K uvozovkam. Bylo: Re: nemam rad Spanely

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Thu Feb 3 08:44:03 CET 2000

Dne 2 Feb 00, v 18:57, Ladislav Dobias napsal(a):

> Dalsi moznost je pouzivani " jako aktivniho znaku a pri
> prvnim vyskytu by byly leve uvozovky a pri druhem prave.

Takto to pouzivam od te doby, kdy se to na chvili objevilo v jedne verzi
czech.sty a jsem s tim spokojen a tudiz bych byl take pro navraceni teto
upravy do standardu. Navic to umoznovalo \testquotes a hned jste vedeli,
ze jste nekde zapomneli ukoncit citaci a nemichalo se vam to s jinou
zapomunutou }. A prevod textu z jinych editoru byl pak po teto strance
zcela bezproblemovy, zadne dodatecne upravy.

Zdravi
jokr at phil.muni.cz | http://www.phil.muni.cz/~jokr
MIME OK | ICQ 28062964 | tel.: +420 (0)5 41121163