PS -> PDF

Petr Sojka sojka at informatics.muni.cz
Fri Dec 29 09:58:32 CET 2000

On Fri, Dec 29, 2000 at 07:58:14AM +0100, Petr Felzmann wrote:

> Ja jsem na CTANu nenasel pstopdf. Nasel jsem akorat ps2eps a epstopdf.
> Jak tedy delate z .ps dokumentu (vystup dvips) .pdf dokument? Je na to
> nejaky program (free)?
Ano, posledni verze ghostscriptu (6.50) ma v distribuci
davku ps2pdf k vyse pozadovanemu ucelu.

pdf soubor ve Vasem pripade ale muzete ziskat tak, ze misto
latexu pouzijete davku pdflatex (resp. pdfcslatex), cili
vyuzijete pdftex po pripravu pdf primo z texoveho souboru.

Pekny zbytek svatku preje
--ps