MikTex a cestina

Michal Rada michael at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Mon Dec 18 14:40:08 CET 2000

On Fri, 15 Dec 2000, Jiri Rybicka wrote:

> Stahnete si archivni soubor z me stranky (www.mendelu.cz/~rybicka/zpract),
> rozbalte na disku a je to. K dispozici je i strucny navod - snad to bude
> srozumitelne.
>
> J. Rybicka.

   No, potrebnou cast jsem si stahnul. Chybel mi tam program install.exe,
jak bylo avizovano v navodu - tudiz jsem to musel vyresit natvrdo
kopirovanim.

  K memu prekvapeni a uzasu to fungovalo a jiste je zatim mnoho prace.

PRozatim vsak mi to spatne zobrazi ci nezobrazi  znaky "s" s hackem a "z"
s hackem.

 Michal R.
Michal Rada                                            obor Informatika
michael at atrey.karlin.mff.cuni.cz          Matematicko-fyzikalni fakulta
http://www.kolej.mff.cuni.cz/~michael         Universita Karlova, Praha