PS viewer, gsftopk

Michal Rada michael at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Mon Dec 18 14:36:44 CET 2000

On Mon, 18 Dec 2000, Ladislav Kostal wrote:

> No ten mam aj ja, ale PS obrazky mi to nejak nezobrazuje:( Myslel som, ze PS
> to nezobrazi, tak som sa tymi obrazkami ani nezaoberal.

To je zvlastni. Mne to to ps i eps zobrazovalo velmi dobre - mam vyuzival
jsem styl epsf a pomoci napriklad teto sekvence (bylo to mozna jeste v
LaTeX209:

\begin{center}
\begin{figure}[htb]
\noindent\epsfxsize=\textwidth\epsfbox{ucastn.eps}
\caption{ER diagram ucastnicich se entit}
\end{figure}
\end{center}

Ale v LaTeXu jiste existuje obdoba nebo se to pouziva stejne. No, po
prekladu mne vzniklo dvicko a pokud jsem mel soubory ps dostupne, tak mi
je dvisvga zobrazil!

> Co by pomohlo osviezeniu pamati?:) Velmi by sa mi to zislo.

  No, urcite by pomohlo, kdybyste mailnout memu kolegovi treba na
rebel at atrey.karlin.mff.cuni.cz - ten tehdy na ten pocitac instaloval
dvisvga s funkcnim prohlizenim postscriptovych obrazku i program pro
prohlizeni postscriptu v SVGA.

 Michal R.

Michal Rada                                            obor Informatika
michael at atrey.karlin.mff.cuni.cz          Matematicko-fyzikalni fakulta
http://www.kolej.mff.cuni.cz/~michael         Universita Karlova, Praha