NTEmacs a schránka

Jirka Kosek jirka at kosek.cz
Fri Dec 15 15:54:01 CET 2000

"Jiri Hospodka Ing. K331" wrote:

> zkousel jsem najit neco jako .emacs nebo _emacs, ale v instalaci
> Win jsem nic takoveho nenasel. Kde se da nalest neco jako
> konfiguracni soubor Emacsu ve Win instalaci? Hledal jsem ve FAQ,
> ale nejak jsem nepochodil, asi jsem se spatne dival.

Stačí si nastavit proměnnou prostředí HOME tak, aby ukazovala do
adresáře, kde .emacs. Tento soubor .emacs pak Emacs při svém startu
načítá i interpretuje. Pokud se nepletu, standardně tam žádný .emacs
není a vy si ho musíte sám vytvořit, pokud chcete, aby se Emacs choval
trošku jinak než standardně.

  Jirka Kosek
  e-mail: jirka at kosek.cz
  http://www.kosek.cz