komfortní používání klávesnice pod Windows

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Fri Dec 15 07:57:25 CET 2000

On Thu, 14 Dec 2000, Jirka Kosek wrote:

> Asi nejjednosu¹í øe¹ení, je nauèit se pou¾ívat Pravý-Alt. Pøes nìj jsou
> pøi zapnuté èeské klávesnici pøístupné v¹echny speciální znaky. Napø.
>
> PAlt-c &
> PAlt-v @
> PAlt-w |
> PAlt-q \
> PAlt-ù $
> PAlt-b {
> PAlt-n }
>
> Dá se na to rychle zvyknout, já na èeské klávesnici i programuji.

>   Jirka Kosek

Samozrejme, aj japonsky sa da naucit pisat. Vzdy, ked citam podobde veci, chcel
by som, aby podobne problemy neboli. Viem si predstavit klavesnicu, kde by
bolo o 20-22 klaves viac. Boli by okolo ASCII (zlava, zhora a sprava), fungoval
by na nich Caps Lock. Ja by som ju uvital. Lenze ako to presadit. Mozno by
stacil spravny list na spravne miesto. Viem, to nie je problem TeX-u, ale TeX
je o pisani, dokonca o kvalitnom pisani.......  Mozno aj inym narodom by bola
vhodna, nakoniec ani anglicanom by nebola na skodu.

Zdravi
Ladislav Bitto