Somethings' wrong, perhaps missing \item -- co to je?

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue Dec 12 08:58:42 CET 2000

Matej Cepl píše:

> Dobry den,
>
> kdyz se pokusim prelozit prilozeny soubor, tak dostanu na radku
> 34 %subj% jako chybovou hlasku. At na to koukam, jak chci tak
> nechapu v cem je problem. Podarilo se mi to izolovat do stadia,
> ze jsem zjistil, ze problem je (pravdepodobne) v tvrdem konci
> radku, ale nejak nevim co dal. Zkousel jsem i \protect (ale
> tohle prece neni pohybliva zalezitost, ne?), ale nic nepomohlo.
>
> Pomuzete nekdo?
>
>         Diky
>
>                 Matej Cepl

>                Name: 2str.tex
> [...]

Prikaz \fcolorbox nemuze byt zrejme takto pouzit v hlavnim horizontalnim
modu (uvnitr minipage). Prehodte ho s minipage a pak to funguje:

\fcolorbox{black}{seda}{%
\begin{minipage}[t]{.55\linewidth}

\end{minipage}} \hfill % a druhý box

Jen ty boxy budete muset jinak vycentrovat vedle sebe.
Zdravi
        Jaromir Kuben