radkovy rejstrik

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Mon Dec 11 16:01:00 CET 2000

> Tusim, ze se tim podrobne zabyval p. Wagner v jedne LaTeXove kucharce
> ve Zpravodaji. Podivejte se tam. Zdravi
>         Jaromir Kuben

Jo, jo, prave cetbou tohoto clanku jsem se snazil prejit od
\baselineskip jako prikazu k urceni radkovani k \linespread, ale
nikde jsem nenasel pro ten druhy pripad moznost, jak si vynutit
dodrzeni radkoveho rejstriku.

Zdravi
jokr at phil.muni.cz | http://www.phil.muni.cz/~jokr
MIME OK | ICQ 28062964 | tel.: +420 (0)5 41121163