Prevod z PCL na PS

Jan Moravec jmoravec at protel.cz
Fri Dec 8 11:25:33 CET 2000

Dobry den,

> Hraju si s tim asi 3 dny a uz vcelku zvladnu prevezt filtrem PCL na
> prikaze latexu, ale stejne to neni ono. Neexistuje nejake jine, vic
> elegantni reseni ?

   nevim, zda se jedna o "elegantni reseni", ale definovat PS tiskarnu mi
pripada velmi snadne (pracujete-li pod Win9x, resp. lze-li dany SW spustit
pod Win9x). Nastavit "zachytavani portu", do ktereho tisknete, tisknout do
souboru ... a mel byste mit PS soubor s tim, co tiskl Vas (predpokladam
DOSovsky) SW. Je to tak?

   Bylo by to pro Vas reseni?

   Hezky den,
			Jan Moravec

PS: Omlouvam se, ze moje odpoved nikterak nesouvosi s TeXem.