prevod Word-TeX s rustinou

Petr Sojka sojka at informatics.muni.cz
Tue Dec 5 18:11:29 CET 2000

On Tue, Dec 05, 2000 at 05:00:33PM +0100, BREJCHA at kma.zcu.cz wrote:
Dobry den,

> mam clanek v rustine napsany ve Wordu a potrebuji jej vysazet v
> LaTeXu. Pokousel jsem se o prevod (Word2TeX, Word-T602-TeX), vse bez
> uspechu. Prosim, poradde lze-li to nejak konvertovat.

Pokud se nebojite uprav programu v Pascalu ci C, zkuste
to ulozit v co nejstarsim Wordu jako rtf a pak si na rustinu
a kodovani Vasich ruskych fontu upravte
rtflatex od D. Taupina. http://www.cstug.cz/cgi-bin/ctan?rtflatex
Zadne klikaci funkcni reseni patrne neexistuje; nebo zkuste
CyrTUG zda o necem nevedi.

--ps