Jak mam presvedcit DVIPS, aby pouzival Virtualni popis fontu?

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue Dec 5 15:45:22 CET 2000

Va'clav Studeny' píše:

> TeX ten znak vysazi a dvi ho zobrazuje. Rozdelovaci znamenko pak vycniva z
> praveho kraje. Ale problem je uz v tom, ze kdyz si necham vypsta pri chodu
> dvips soubory, ktere dvips hleda, tak zjistim, ze gar.vf jej vubec
> nezajima, bez ohledu na to, co v nem je.

Jestli se nepletu, tak dvips da prednost PS fontum (pokud jsou v
psfonts.map
a podobnych souborech) pred stejnojmennymi bitmapovymi fonty. Viz
dvips.dvi, str. 14.
Lze to vypnout volbou -V (totez jako Vase smazani), ale to vy nechcete.

Na ktery font se v gar.vf odkazujete? To musi byt font s jinym jmenem a
by melo byt uvedene v psfonts.map. Ale Vy pisete. ze tam mate
gar GatinauNormal " CorelEncoding ReEncodeFont " <corelat.enc <gar.pfb,
coz mi neni jasne, zavani to nejakou smyckou. Zrejme virtualni font gar
se odkazuje na PS font gar.
Dvips pouzije font gar.pfb prekodovany podle corelat.enc (pokud ho najde
v psfonts.map) a gar.vf tudiz ignoruje.

Virtualni font by mel mit jine jmeno a mel by se odkazovat na font gar
(prekodovavat ho a pod.) popr. na dalsi fonty. V texu by se melo
vyskytovat
toto jmeno, napr. vgar. To Vase gar.vf mi nejak nehraje.

A z jakeho fontu je to nove - ? Je take z gar.pfb, jen je zopakovane na
jinem
miste? Pokud je z jineho(PS) fontu, ten musi byt take v psfonts.map.

Doporucuji si dukladne precist dokumentaci dvips.dvi tykajici se PS
fontu a
programu afm2tfm, str. 12 az 20.

Zdravi
        Jaromir Kuben