[Fwd: clenstvi]

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Tue Dec 5 08:11:19 CET 2000

Radim Uchac wrote:

> Stale jsem nedostal zadnou odpoved. Pomuze mi nekdo?
> Diky, Radim Uchac

Obrnte se trpelivosti. CsTUG ma v administrativnich zalezitostech
velmi dlouhou dobu odezvy.

> Myslel jsem ze mi prijdou instalacni CD s TeXem a
> Zpravodaj.

Zpravodaj s TeXLive5 CD jeste nedostali ani dlouholeti clenove
(alespon ja dosud ne). Pan Wagner pred casem na tomto foru
informoval, ze je pripraven a bude se distribuovat. Update
teto informace by rozhodne neuskodil.

Je vzdy treba mit na pameti, ze aktivity CsTUGu jsou zalozeny
prevazne na praci dobrovolniku ve volnem case.

                                                 Lubos Kloc

<mailto://kloc@ipm.cz>
<http://www.ipm.cz/~kloc>