prvni strana fancyhdr

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon Dec 4 11:26:58 CET 2000

Josef Krob píše:

> Dobry den,
>
> pouzivam styl fancyhdr pro zive zahlavi. Obsah pro zahlavi beru z
> nadpisu takto
>
> \def\nadpis#1{\newpage \section*{#1}\markboth{#1}{\thepage}}
>
> a pak
>
> \pagestyle{fancy}
> \lhead[\small\thepage]{\small\leftmark}
> \rhead[\small\leftmark]{\small\thepage}
> \cfoot{}
>
> ale chtel bych, aby se na strane, kde section zacina a je tam pouzit
> _nadpis_  primo v textu, tedy jako skutecny nadpis, v zahlavi
> [...]

Dobry den.
To jde snadno udelat pomoci prostredku, ktere ma balik fancyhdr
pripravene.
V baliku report prikaz \chapter vklada \thispagestyle{plain} a fancyhdr
umoznuje tyto stranky formatovat jinak. Ja pouzivam asi to, co chcete.
Je to

\fancypagestyle{plain}{%
\fancyhf{}%
\fancyhead[RO,LE]{\bfseries\thepage}%
\renewcommand{\headrulewidth}{.4pt}}

Protoze Vy chcete, aby to delal Vas prikaz \nadpis, melo by stacit,
abyste
do nej pridal nakonec \thispagestyle{plain} a krome prikazu pro
formatovani
normalnich stranek pridal jeste predchozi radky.
Vse je popsano v dokumentaci fancyhdr.dvi na str. 7. A ani to nemusi byt
styl plain, muzete tam dat i neexistujici styl \thispagestyle{mujstyl} a
ten pomoci \fancypagestyle nadefinovat.
Zdravi
        Jaromir Kuben