cesky plainTeX v MikTeXu

Hans Ginzel hans at kolej.mff.cuni.cz
Mon Dec 4 11:24:49 CET 2000

On Fri, Dec 01, 2000 at 11:34:25AM +0100, KOdlik POldik wrote:

> mam ve skole pristup k instalaci MikTeXu ale nejak se mi nedari psat
> cesky text v plainu - preklad se vzdy zastavi na prvnim ceskem
> pismenu. S LaTeXem nejsou problemy. Nevite nekdo nahodou jak na to?

Potrebujete pritomnost ceskych fontu -- souboru
TeXMF/fonts/source/public/cs/cs*.mf nebo v localtexmf,
vygenerovany format csplain -- soubor
localtexmf/miktex/fmt/csplain.fmt.

Dokument pak texujete prikazem
tex --fmt=csplain --tcx=cp1250cs.tcx soubor.tex
jeli v kodovani windows CP1250, pro jine kodovani pouzijte prislusny tcx
soubor. Ve verzi 1.20 MiKTeXu je spatne v konfiguracnim souboru
TeXMF/MiKTeX/config.miktex.ini napsano, kde hledat tcx tabulky.

O prazdninach jsem sem posilal batak, kterym miktex pocestite. Hledejte
v archivu na www.cstug.cz.

	Zdravi
					Hans Ginzel