vodoznak podruhe

Karel Mokry karel at ucw.cz
Thu Dec 21 21:56:37 CET 2000

Dobry den,

   dival jsem se do dokumentace k dvips, nasel jsem, jak udelat
   krasne velke DRAFT pres kazdou stranku, ale z textu jsem
   nepochopil, jak pomoci bop-hook vlozit nejaky soubor jako
   vodoznak.

   V konferenci jsem take nic nenasel.

   Vim, jak toto udelat jinym zpusobem, ale zajima mne, jak to
   udelat takto. Mimo jine proto, ze tato rada se v konferenci objevila
   jiz nekolikrat a vzdy jako odkaz na manul k dvips str. 39,
   nikdy funkcni ukazka.
   (mimochodem u mne v manualu - z MikTeXu - je DRAFT popsan na strane 30 :-(
    a na strane 39 je povidani o fontech)

  Dekuji,
       Karel Mokry

--
Nekdy je spolucestujici dulezitejsi nez cil cesty.
karel at ucw.cz