Umisteni caption v picins

Roman Sobotka sobotka at zf.jcu.cz
Wed Dec 20 18:24:17 CET 2000

Dobry den
Pouzivam makro picins pro umisteni obrazku. Bohuzel, v tomto makru zrejme
nelze umistit popis obrazku timto zpusobem:

          AAAA
          AAAA
caption   AAAA

Tedy po strane obrazku dole. Omlouvam se pokud to lze, ale v dokumentaci jsem
to nenasel. Nemohl by mi nekdo poradit, jak predefinovat napr.
\piccaptionside, aby se choval takto. Verim, ze existuje i nejake makro, co
to resi, ale picins mi az na tento problem vyhovuje.

S pozdravem

                                Roman Sobotka
                                Department of Plant Breeding and Genetics
                                University of South Bohemia
                                mailto: sobotka at zf.jcu.cz

                                PGP Finger:C50947719BD876EC 1EBB2B9A5007F618