rozhadzane zaciatky riadkov

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Thu Aug 31 17:20:10 CEST 2000

Dusan Knezo píše:

> V jednoduchom latexovskom dokumente  mam "rozhadzane"
> zaciatky riadkov a neviem si s tym rady (ak nepocitam opakovane surove
> vkladanie prikazu \hspace po prehliadnuti dokumentu).
> Poradte mi, prosim.
>
> Vdaka!
>
> ------------------------------------
> Dusan Knezo  <knezodu at ccsun.tuke.sk>
> Department of Applied Mathematics
> Faculty of Mechanical Engineering
> Technical University of Kosice
> ------------------------------------

>                    Name: pokus.tex
>    pokus.tex       Type: Epm Soubor (application/x-tex)
> [...]

Dobry den.
Ten Vas soubor je nejak zahadne poskozen. Kdyz se na neho podivate
nejakym
binarnim prohlizecem, zjistite, ze kazdy radek je ukoncen znaky s kody
OD OD OA. Ale to je spatne. V DOSu, OS/2 a W* to ma byt OD OA (jinak tez
CR LF), v unixu OA a na Macich OD (je to uvedeno v Olsak: TBN).
Pravdepodobne to provedl nejaky editor pri prekodovani nebo buhvi co.

Input procesor (viz TBN str. 13) odejme OD OA a vlozi OD, takze zustane
dvakrat
OD. Token procesor z toho potom vyrobi token par (TBN str. 23), takze se
Vam
za kazdym radkem vlastne vlozil odstavec, tj. zacal novy radek a vlozila
se
odstavcova zarazka. Kazdopadne je to fascinujici jev! Dobre si to
schovejte.

Zdravi
        Jaromir Kuben