csTUG

Ondrej Koala Vacha koala at fi.muni.cz
Thu Aug 24 18:15:13 CEST 2000

Dobry den,

protoze tento dotaz byl polozen do konferencem odpovidam i pres
konferenci:

On Thu, 17 Aug 2000, Peter Slavkovsky wrote:

> [Charset: iso-8859-2, skipping]
>

> 	Tiez sa snazim uz od minuleho tyzdna do-mailovat,
> 	do-telefonovat, do-faxovat ohladom platby VS SAV
> 	ako kolektivneho clena. Mame zaplateny prispevok
> 	od 14.1.2000 v zmysle zadanej faktury, zistil som
> 	vsak, ze cislo uctu vo fakture je odlisne od cisla
> 	uctu uvedeneho v liste, ktory sme minuly
> 	tyzden obdrzali (urgencia platby clenskeho).
> 	Prosim o odpoved na moj mail i fax, ktore som
> 	zaslal na kontaktne adresy (cisla) sekretariatu,
> 	aby sme vyriesili zaplatene clenske poplatky.
>
> 	S pozdravom
>
> 			Peter Slavkovsky

Dobry den,

vase platba nemela uvedeny var. symbol, takze platbu jako takovou mame
evidovanou (17.1.2000), ale nevedel jsem, k jake fakture ji priradit.
Nevim, jak se to stalo, s fakturami ze Slovenska v tomto smeru nejsou
potize.

>       c. 99058 z 13.12.1999) som zistil, ze v uvedenej fakture ste
>       uviedli cislo uctu v Komercnej banke 34735021/0100 (na toto
>       cislo sme uhradu realizovali). Vo Vasom liste, ktory
>       bol prilohou zaslanych zpravodajov vsak mate ine
>       cislo uctu: 34375-021/0100. Prosim Vas o oznamenie

Na fakture je vzdy spravne cislo uctu. Na dopisnim papiru je bohuzel
spatne, a opet bohuzel se na to prislo az nedavno. Platne je tedy to, na
ktere jste provedli platbu.

>       spravneho cisla uctu.
>       Vasu fakturu i nase potvrdenie o zaplateni Vam mozem
>       odfaxovat (v pripade Vasho zaujmu). Ak ste sa vo fakture
>       pri udavani cisla, tak zial za omyl nemozeme a platba
>       bola uskutocnena na Vami zadane nespravne cislo uctu.
>
>       S pozdravom

---

---
Ondrej Vacha
Czech and Slovak TeX User Group
Masaryk University, Faculty of Informatics, Brno
e-mail: secretary at cstug.cz, Ondrej.Vacha at cstug.cz