pretecena pamat

Petr Sojka sojka at informatics.muni.cz
Thu Aug 24 00:10:29 CEST 2000

On Fri, Aug 18, 2000 at 12:30:36PM +0200, Rudo Blasko wrote:
Zdravim,

> [...]
> prelozi mi vsetkych 60 stran, ale ak zvacsim rozmery
> pisaneho textu prikazmi
>
> \addtolength{\topmargin}{-2cm}
> \addtolength{\textheight}{2.5cm}
> \addtolength{\textwidth}{5.4cm}
> \addtolength{\oddsidemargin}{-2.52cm}
>
> prelozi mi iba 32 stran, prekroci kapacitu pamate a hlasi chybu:
>

> ] [30] [31]) [32] (skup_13.tex
> ! TeX capacity exceeded, sorry [main memory size=262143].
> <argument> {\scriptsize $4$
>                            }
> l.512 \SkupinaE \obrV
>
> If you really absolutely need more capacity,

Po zvetseni tiskoveho zrcadla drzi TeX patrne vice neumistenych
plovoucich objektu, ktere se mu jiz nevejdou do hlavni
pameti. V konfiguracnim souboru texmf.cnf zvyste hodnotu
extra_mem_top. Pokud by to nestacilo, zvyste main_memory
(teoreticky az na 8000000) a pregenerujte format file.
Jeho velikost se sice pak znekolikateronasobi, ale
melo by to pomoci.

S pozdravem
Petr Sojka, CSTUG